Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingové komunikace Kánoe klubu Opava |
Autor: |
Mrázková, Mária
|
Vedoucí: |
Göttlichová, Marcela
|
Abstrakt:
|
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací neziskové sportovní organizace Kánoe klub Opava. V teoretické části jsou definovány neziskové organizace a marketingové komunikace. Následně jsou zde popsány sportovní organizace a jejich marketingová činnost. Praktická část popisuje vybranou sportovní organizaci a zaměřuje se na kvalitativní výzkum formou rozhovoru a focus group. Na základě výsledků a analýz jsou doporučeny konkrétní kroky ke zlepšení komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47066
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59274
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet