Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie

DSpace Repository

Language: English čeština 

Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie

Show simple item record

dc.contributor.advisor Štarchoň, Peter
dc.contributor.author Marek, Michal
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:49Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47063
dc.description.abstract Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.
dc.format 87 s. (107 948)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject energetický nápoj cs
dc.subject digitální influenceři cs
dc.subject influenceři cs
dc.subject covid-19 cs
dc.subject korona virus cs
dc.subject sponzorství cs
dc.subject propagace cs
dc.subject marketingová propagace cs
dc.subject influencer marketing cs
dc.subject energy drink en
dc.subject digital influencers en
dc.subject influencers en
dc.subject covid-19 en
dc.subject corona virus en
dc.subject sponsorship en
dc.subject promotion en
dc.subject marketing promotion en
dc.subject influencer marketing en
dc.title Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
dc.title.alternative Promotion of an Energy Drink Through Digital Influencers During the Coronavirus Pandemic
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the issue of energy drink promotion. Propagation takes place through digital influencers during the global pandemic of the SARS-CoV-2 viral disease, also known as Covid-19. This pandemic has influenced classical promotion and also consumer behavior, so the work tries to discuss promotion in the digital world through digital influencers.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59271
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
marek_2021_dp.pdf 61.66Kb PDF View/Open None
marek_2021_op.pdf 412.7Kb PDF View/Open None
marek_2021_vp.pdf 152.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account