Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie |
Autor: |
Marek, Michal
|
Vedoucí: |
Štarchoň, Peter
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47063
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
59271
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet