Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Propagace energetického nápoje skrze digitální influencery během koronavirové pandemie
Autor: Marek, Michal
Vedoucí: Štarchoň, Peter
Abstrakt: Bakalářská práce pojednává o problematice propagace energetického nápoje. Propagace probíhá skrze digitální influencery a děje se tak během světové pandemie virového onemocnění SARS-CoV-2, také známé jako Covid-19. Tato pandemie ovlivnila klasickou propagaci a také chování spotřebitelů, proto se práce snaží pojednávat o propagaci v digitálním světě skrze digitální influencery.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47063
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 59271


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
marek_2021_dp.pdf 61.66Kb PDF Zobrazit/otevřít None
marek_2021_op.pdf 412.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None
marek_2021_vp.pdf 152.7Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet