Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Káčerková, Eliška
|
|
dc.contributor.author |
Jelínková, Denisa
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:48Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-29 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/47046
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá vlivem koronavirové krize na českou verzi módního magazínu Elle. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje charakteristice tištěných médií se zaměřením na módní magazíny a inzerci. Dále se práce zabývá dopadem koronavirové krize na tištěná média a spotřebitelské chování čtenářů módních magazínů. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů s cílovou skupinou magazínu Elle a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu. |
|
dc.format |
64 s. (108 884 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
tištěná média
|
cs |
dc.subject |
inzerce
|
cs |
dc.subject |
módní magazín
|
cs |
dc.subject |
koronavirová krize
|
cs |
dc.subject |
spotřebitelské chování
|
cs |
dc.subject |
print media
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.subject |
fashion magazine
|
en |
dc.subject |
coronavirus crisis
|
en |
dc.subject |
consumer behavior
|
en |
dc.title |
Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle |
|
dc.title.alternative |
The Impact of the Coronavirus Crisis on the Printed Version of the Fashion Magazine Elle |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Navrátilová, Svatava |
|
dc.date.accepted |
2021-05-24 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the Czech version of the fashion magazine Elle. The thesis is divided into two separate parts, theoretical and practical. The theoretical part deals with the characteristics of printed media with a focus on fashion magazines and advertising. Furthermore, the thesis deals with the impact of the coronavirus crisis on the print media and consumer behavior of readers of fashion magazines. The practical part includes qualitative research in the form of individual interviews with the target group of Elle magazine and its findings. The conclusion contains recommendations based on the research results. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingové komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Mediální a komunikační studia |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Media and Communication Studies |
en |
dc.identifier.stag |
59251
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-23 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account