Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Vliv koronavirové krize na tištěnou verzi módního magazínu Elle
Autor: Jelínková, Denisa
Vedoucí: Káčerková, Eliška
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá vlivem koronavirové krize na českou verzi módního magazínu Elle. Práce je rozdělena na dvě samostatné části, teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se věnuje charakteristice tištěných médií se zaměřením na módní magazíny a inzerci. Dále se práce zabývá dopadem koronavirové krize na tištěná média a spotřebitelské chování čtenářů módních magazínů. Praktická část zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě individuálních rozhovorů s cílovou skupinou magazínu Elle a jeho vyhodnocení. V závěru práce jsou uvedena doporučení na základě výsledků výzkumu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/47046
Datum: 2021-01-29
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav marketingových komunikací
Studijní obor: Marketingové komunikace
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 59251


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
jelínková_2021_dp.pdf 1.534Mb PDF Zobrazit/otevřít None
jelínková_2021_op.doc 122.5Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
jelínková_2021_vp.pdf 138.1Kb PDF Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet