Marketingová komunikace Pí-baru

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová komunikace Pí-baru

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rygl, Tomáš
dc.contributor.author Horáková, Anna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47041
dc.description.abstract Námětem této bakalářské práce je průzkum dosavadní marketingové komunikace Pí-baru. Cílem je posoudit, zda může být Instagram považovaný za vhodný komunikační nástroj a jestli tato komunikace motivuje zákazníky k jeho návštěvě. Teoretická část práce je věnována základním pojmům souvisejícím s tímto tématem. V praktické části je představen již zmíněný Pí-bar a vypracovaná analýza jeho marketingové komunikace a vyhodnocení dat z kvalitativního průzkumu. Závěrem jsou navržená doporučení do praxe a zodpovězené výzkumné otázky.
dc.format 58 s. (94 184 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing cs
dc.subject služby cs
dc.subject Pí-bar cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject on-line marketing cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing en
dc.subject services en
dc.subject Pí-bar en
dc.subject social networks en
dc.subject Instagram en
dc.subject Facebook en
dc.subject website en
dc.subject online marketing en
dc.title Marketingová komunikace Pí-baru
dc.title.alternative Marketing Communication of Pí-bar
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Wroblowská, Zuzana
dc.date.accepted 2021-05-24
dc.description.abstract-translated A topic of this bachelor's thesis is a research of a current marketing communication of Pí-bar. Aim of this thesis is to evaluate whether Instagram can be considered as a suitable communication tool and whether this communication motivates customers to visit Pí-bar. A theoretical part of the work will be devoted to basic concepts related to this topic. A practical part presents already mentioned Pí-bar and the analysis of its marketing communication and evaluation of data from qualitative research. In the last chapter of the work are added recommendations to practice and answered research questions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59246
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
horáková_2021_dp.pdf 3.010Mb PDF View/Open None
horáková_2021_op.pdf 412.5Kb PDF View/Open None
horáková_2021_vp.pdf 154.6Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account