Marketingová komunikace Pí-baru
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Marketingová komunikace Pí-baru |
Autor: |
Horáková, Anna
|
Vedoucí: |
Rygl, Tomáš
|
Abstrakt:
|
Námětem této bakalářské práce je průzkum dosavadní marketingové komunikace Pí-baru. Cílem je posoudit, zda může být Instagram považovaný za vhodný komunikační nástroj a jestli tato komunikace motivuje zákazníky k jeho návštěvě. Teoretická část práce je věnována základním pojmům souvisejícím s tímto tématem. V praktické části je představen již zmíněný Pí-bar a vypracovaná analýza jeho marketingové komunikace a vyhodnocení dat z kvalitativního průzkumu. Závěrem jsou navržená doporučení do praxe a zodpovězené výzkumné otázky. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47041
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
59246
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet