Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop

DSpace Repository

Language: English čeština 

Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kocourek, Josef
dc.contributor.author Šťastná, Markéta
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:48Z
dc.date.issued 2021-01-29
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/47027
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na marketingové nástroje z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím pro vybraný e-shop zaměřený na prodej šperků z pravého zlata a drahých kamenů. V teoretické části jsou popsány základní pojmy tykající se daného tématu. Nejprve je charakterizováno elektronické podnikání, online marketing a následně jsou v práci definovány jednotlivé online marketingové nástroje. Praktická část zkoumá využití marketingových kanálů v online prostředí a analyzuje uživatelské přizpůsobení webových stránek. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení.
dc.format 58 s. (74 925)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject online marketingové nástroje cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject SEO cs
dc.subject webové stránky cs
dc.subject online marketing en
dc.subject online marketing tools en
dc.subject e-shop en
dc.subject SEO en
dc.subject websites en
dc.title Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
dc.title.alternative Online Marketing and its Usage for a Particular E-shop
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Rygl, Tomáš
dc.date.accepted 2021-05-25
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on marketing tools in the field of online marketing. Specifically, it deals with its use for a selected e-shop focused on the sale of jewellery made of real gold and precious stones. The theoretical part describes the basic concepts related to the topic. First, e-business, online marketing is characterized and then the work defines the individual online marketing tools. The practical part examines the use of marketing channels in the online environment and analyzes the customization of websites. Conclusions and recommendations are drawn from the obtained data.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 59228
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-04-23


Files in this item

Files Size Format View Description
šťastná_2021_dp.pdf 3.240Mb PDF View/Open None
šťastná_2021_op.pdf 152.8Kb PDF View/Open None
šťastná_2021_vp.doc 167.5Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account