Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Online marketing a jeho využití pro vybraný e-shop |
Autor: |
Šťastná, Markéta
|
Vedoucí: |
Kocourek, Josef
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na marketingové nástroje z oblasti online marketingu. Konkrétně se zabývá jejich využitím pro vybraný e-shop zaměřený na prodej šperků z pravého zlata a drahých kamenů. V teoretické části jsou popsány základní pojmy tykající se daného tématu. Nejprve je charakterizováno elektronické podnikání, online marketing a následně jsou v práci definovány jednotlivé online marketingové nástroje. Praktická část zkoumá využití marketingových kanálů v online prostředí a analyzuje uživatelské přizpůsobení webových stránek. Ze zjištěných dat jsou vyvozeny závěry a doporučení. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/47027
|
Datum:
|
2021-01-29 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
59228
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet