dc.contributor.advisor |
Hrbáčková, Karla
|
|
dc.contributor.author |
Jelínková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T02:19:18Z |
|
dc.date.available |
2010-07-16T02:19:18Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-21 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4690
|
|
dc.description.abstract |
Při vstupu do základní školy se ukazuje, že děti nedisponují základními dovednostmi, ale také nedisponují zejména takovými dovednostmi jako jsou: spolupráce mezi sebou navzá-jem, spolupráce s učitelem/učitelkou, nedovedou naslouchat svým vrstevníkům a dále také nedovedou respektovat určená pravidla. V mé bakalářské práci se pokusím jednak objasnit problematiku rozvoje kognitivních a afektivních aspektů osobnosti dětí předškolního věku a navrhnout model intervence, který by tyto vybrané dovednosti rozvíjel. Výsledky této práce mají pomoci mateřským školám, DDM (domům dětí a mládeže) a dalším zařízením, které s tímto věkem pracují, zejména pak DDM Astra ve Zlíně, kde jsem intervenci na skupince předškolních dětí prováděla. |
cs |
dc.format |
85 s., 2 s. obr.příloh. |
cs |
dc.format.extent |
1498482 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
|
dc.subject |
děti předškolního věku
|
cs |
dc.subject |
kognitivní a afektivní aspekty osobnosti
|
cs |
dc.subject |
styl výchovy
|
cs |
dc.subject |
intervence
|
cs |
dc.subject |
a group of preschool children
|
en |
dc.subject |
cognitive and affectionate aspect of personalities
|
en |
dc.subject |
education style
|
en |
dc.subject |
intervention
|
en |
dc.title |
Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik |
cs |
dc.title.alternative |
Personality development of pre-school children by the constructive method |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chudý, Štefan |
|
dc.date.accepted |
2007-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
It appears that on entering a primary school, children lack the ability to manage basic skills, especially skills such as: mutual cooperation among themselves, collaboration with a teacher, the ability to listen to their peers, and further, respect for given rules. In my Bache-lor's thesis, I will try to partly clear up a dilemma of development cognitive and affectionate aspect to propose upon personality's children an intervention model, which would develop these specific skills. The results of my Bachelor's thesis will bring a contribution to nursery schools, DDM (Children and Youth Centers), as well as to other facilities working with children at this age, particularly DDM Astra in Zlín where I performed the intervention on a group of preschool children. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6816
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
A |
|
local.subject |
kognitivní procesy
|
cs |
local.subject |
emoční inteligence
|
cs |
local.subject |
rozvoj osobnosti
|
cs |
local.subject |
předškoláci
|
cs |
local.subject |
cognitive processes
|
en |
local.subject |
emotional intelligence
|
en |
local.subject |
personality development
|
en |
local.subject |
preschool children
|
en |