Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik
Show full item record
No preview available
Title:
|
Rozvoj kognitivní a afektivní stránky u dětí předškolního věku formou konstruktivistických technik |
Author: |
Jelínková, Hana
|
Advisor: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstract:
|
Při vstupu do základní školy se ukazuje, že děti nedisponují základními dovednostmi, ale také nedisponují zejména takovými dovednostmi jako jsou: spolupráce mezi sebou navzá-jem, spolupráce s učitelem/učitelkou, nedovedou naslouchat svým vrstevníkům a dále také nedovedou respektovat určená pravidla. V mé bakalářské práci se pokusím jednak objasnit problematiku rozvoje kognitivních a afektivních aspektů osobnosti dětí předškolního věku a navrhnout model intervence, který by tyto vybrané dovednosti rozvíjel. Výsledky této práce mají pomoci mateřským školám, DDM (domům dětí a mládeže) a dalším zařízením, které s tímto věkem pracují, zejména pak DDM Astra ve Zlíně, kde jsem intervenci na skupince předškolních dětí prováděla. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4690
|
Date:
|
2007-05-21 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Sociální pedagogika |
Grade for thesis and defense:
|
A
6816
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account