Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Váňová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:40Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46838
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se společností Sanytrák, s.r.o.. Zvolený problém byl řešen pomocí marketingového výzkumu, založeném na dotazníkovém šetření a následném vyhodnocení jeho výsledků. Procesu předcházelo studium teoretických informací zaměřených na zmíněnou problematiku, volba cílové skupiny respondentů a tvorba vhodného nástroje šetření, kterým byl zvolen dotazník. Otázky v dotazníku byly vytvořeny na základě obecně známých pravidel a osobních zkušenostech autorky práce se službami společnosti. Navržené řešení obsahuje doporučení pro změnu stávajících nebo zavedení zcela nových aktivit vybrané firmy. Výsledky této práce umožňují zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami společnosti a tím i vylepšit dobré jméno podniku. |
|
dc.format |
73 s. (83 791 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
zákazník
|
cs |
dc.subject |
spokojenost
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
dotazník
|
cs |
dc.subject |
chování kupujících
|
cs |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
customer
|
en |
dc.subject |
satisfaction
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
survey
|
en |
dc.subject |
buyer behaviour
|
en |
dc.title |
Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
A Customer Satisfaction Analysis of the Company Sanytrák, s.r.o. |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on analyzing customer satisfaction with Sanytrák, s.r.o. The selected problem was solved by marketing research, based on a survey and subsequent evaluation of its results. The process was preceded by the study of theoretical information focused on the mentioned issue, the choice of the target group of respondents, and the creation of a suitable survey tool, which selected the survey. The questions in the survey were created on the basis of generally known rules and personal experience of the author of the work with the company's services. The proposed solution contains recommendations for changing existing or introducing completely new activities of the selected company. The results of this work allow to increase customer satisfaction with the services offered company and thus improve the reputation of the company. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58912
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account