Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kubík, Josef
dc.contributor.author Váňová, Kristýna
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:40Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:40Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46838
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se společností Sanytrák, s.r.o.. Zvolený problém byl řešen pomocí marketingového výzkumu, založeném na dotazníkovém šetření a následném vyhodnocení jeho výsledků. Procesu předcházelo studium teoretických informací zaměřených na zmíněnou problematiku, volba cílové skupiny respondentů a tvorba vhodného nástroje šetření, kterým byl zvolen dotazník. Otázky v dotazníku byly vytvořeny na základě obecně známých pravidel a osobních zkušenostech autorky práce se službami společnosti. Navržené řešení obsahuje doporučení pro změnu stávajících nebo zavedení zcela nových aktivit vybrané firmy. Výsledky této práce umožňují zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami společnosti a tím i vylepšit dobré jméno podniku.
dc.format 73 s. (83 791 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject analýza cs
dc.subject zákazník cs
dc.subject spokojenost cs
dc.subject marketing cs
dc.subject dotazník cs
dc.subject chování kupujících cs
dc.subject analysis en
dc.subject customer en
dc.subject satisfaction en
dc.subject marketing en
dc.subject survey en
dc.subject buyer behaviour en
dc.title Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.
dc.title.alternative A Customer Satisfaction Analysis of the Company Sanytrák, s.r.o.
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-30
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on analyzing customer satisfaction with Sanytrák, s.r.o. The selected problem was solved by marketing research, based on a survey and subsequent evaluation of its results. The process was preceded by the study of theoretical information focused on the mentioned issue, the choice of the target group of respondents, and the creation of a suitable survey tool, which selected the survey. The questions in the survey were created on the basis of generally known rules and personal experience of the author of the work with the company's services. The proposed solution contains recommendations for changing existing or introducing completely new activities of the selected company. The results of this work allow to increase customer satisfaction with the services offered company and thus improve the reputation of the company.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58912
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
váňová_2021_dp.pdf 2.302Mb PDF View/Open None
váňová_2021_op.docx 23.06Kb Unknown View/Open None
váňová_2021_vp.docx 22.82Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account