Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza spokojenosti zákazníků ve společnosti Sanytrák, s.r.o.
Autor: Váňová, Kristýna
Vedoucí: Kubík, Josef
Abstrakt: Bakalářská práce je zaměřena na analýzu spokojenosti zákazníků se společností Sanytrák, s.r.o.. Zvolený problém byl řešen pomocí marketingového výzkumu, založeném na dotazníkovém šetření a následném vyhodnocení jeho výsledků. Procesu předcházelo studium teoretických informací zaměřených na zmíněnou problematiku, volba cílové skupiny respondentů a tvorba vhodného nástroje šetření, kterým byl zvolen dotazník. Otázky v dotazníku byly vytvořeny na základě obecně známých pravidel a osobních zkušenostech autorky práce se službami společnosti. Navržené řešení obsahuje doporučení pro změnu stávajících nebo zavedení zcela nových aktivit vybrané firmy. Výsledky této práce umožňují zvýšit spokojenost zákazníků s nabízenými službami společnosti a tím i vylepšit dobré jméno podniku.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46838
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: C 58912


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
váňová_2021_dp.pdf 2.302Mb PDF Zobrazit/otevřít None
váňová_2021_op.docx 23.06Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
váňová_2021_vp.docx 22.82Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet