Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Švubová, Lucie
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:40Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:40Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46837
dc.description.abstract Cílem této práce je analýza marketingového mixu vybrané firmy a následně navrhnutí vhodných řešení k jeho zlepšení. V teoretické části byly zpracovány internetové a hlavně literární zdroje týkající se problematiky marketingového mixu, marketingového výzkumu, průzkumu a analýz. Praktická část obsahuje představení společnosti a následuje analýza jednotlivých složek marketingového mixu této firmy. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření, diagramu příčin a následků a SWOT analýzy. Podkladem byly internetové zdroje týkající se firmy a vlastní poznatky z brigády v této společnosti. Navrhované řešení obsahuje změny v online marketingové komunikaci, která se ukázala jako složka, kterou by bylo vhodné zdokonalit. Na základě výsledků průzkumu, analýz a interních informací bylo možné vyvodit doporučení, které obsahují změnu v komunikaci na Facebooku, Instagramu a webových stránkách společnosti. Výsledky této práce umožňují zdokonalit marketingový mix firmy, což povede ke zlepšení konkurenceschopnosti a celkově ke zvýšení úspěšnosti papírnictví McPen.
dc.format 83 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject papírnictví cs
dc.subject dotazníkové šetření cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingový průzkum cs
dc.subject marketingová analýza cs
dc.subject stationery en
dc.subject questionnaires en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing survey en
dc.subject marketing analysis en
dc.title Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Marketing Mix in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2021-06-30
dc.description.abstract-translated The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix in the selected company and then propose suitable solution to improve it. In the theoretical part, internet and mainly literary sources concerning the issue of marketing mix, marketing research, survey and analysis were elaborated. The practical part includes the introduction of the company, then follows the analysis of individual elements of this company's marketing mix. The selected problem was solved by means of a questionnaire, a cause and effect diagram and a SWOT analysis. The basis were internet sources related to the company and my knowledge gained by the work in this firm. The suggested solution contains changes in online marketing communication, which proved to be a component that should be improved. Pursuant to the results of the survey, analyses and internal information, it was possible to derive suggestion that includes a change in communication on Facebook, Instagram and company's website. The results of this bachelor thesis enable to improve their marketing mix, which will lead to improved competitiveness and to increase success of McPen stationery.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58911
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-05-18


Files in this item

Files Size Format View Description
švubová_2021_dp.pdf 2.126Mb PDF View/Open None
švubová_2021_op.docx 27.91Kb Unknown View/Open None
švubová_2021_vp.docx 24.87Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account