Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Švubová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:40Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:40Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46837
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je analýza marketingového mixu vybrané firmy a následně navrhnutí vhodných řešení k jeho zlepšení. V teoretické části byly zpracovány internetové a hlavně literární zdroje týkající se problematiky marketingového mixu, marketingového výzkumu, průzkumu a analýz. Praktická část obsahuje představení společnosti a následuje analýza jednotlivých složek marketingového mixu této firmy. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření, diagramu příčin a následků a SWOT analýzy. Podkladem byly internetové zdroje týkající se firmy a vlastní poznatky z brigády v této společnosti. Navrhované řešení obsahuje změny v online marketingové komunikaci, která se ukázala jako složka, kterou by bylo vhodné zdokonalit. Na základě výsledků průzkumu, analýz a interních informací bylo možné vyvodit doporučení, které obsahují změnu v komunikaci na Facebooku, Instagramu a webových stránkách společnosti. Výsledky této práce umožňují zdokonalit marketingový mix firmy, což povede ke zlepšení konkurenceschopnosti a celkově ke zvýšení úspěšnosti papírnictví McPen. |
|
dc.format |
83 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
papírnictví
|
cs |
dc.subject |
dotazníkové šetření
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingový průzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingová analýza
|
cs |
dc.subject |
stationery
|
en |
dc.subject |
questionnaires
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing survey
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.title |
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Marketing Mix in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2021-06-30 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this bachelor thesis is to analyze the marketing mix in the selected company and then propose suitable solution to improve it. In the theoretical part, internet and mainly literary sources concerning the issue of marketing mix, marketing research, survey and analysis were elaborated. The practical part includes the introduction of the company, then follows the analysis of individual elements of this company's marketing mix. The selected problem was solved by means of a questionnaire, a cause and effect diagram and a SWOT analysis. The basis were internet sources related to the company and my knowledge gained by the work in this firm. The suggested solution contains changes in online marketing communication, which proved to be a component that should be improved. Pursuant to the results of the survey, analyses and internal information, it was possible to derive suggestion that includes a change in communication on Facebook, Instagram and company's website. The results of this bachelor thesis enable to improve their marketing mix, which will lead to improved competitiveness and to increase success of McPen stationery. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58911
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-05-18 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account