Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingového mixu ve vybrané společnosti |
Autor: |
Švubová, Lucie
|
Vedoucí: |
Fafílek, Michael
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je analýza marketingového mixu vybrané firmy a následně navrhnutí vhodných řešení k jeho zlepšení. V teoretické části byly zpracovány internetové a hlavně literární zdroje týkající se problematiky marketingového mixu, marketingového výzkumu, průzkumu a analýz. Praktická část obsahuje představení společnosti a následuje analýza jednotlivých složek marketingového mixu této firmy. Zvolený problém byl řešen pomocí dotazníkového šetření, diagramu příčin a následků a SWOT analýzy. Podkladem byly internetové zdroje týkající se firmy a vlastní poznatky z brigády v této společnosti. Navrhované řešení obsahuje změny v online marketingové komunikaci, která se ukázala jako složka, kterou by bylo vhodné zdokonalit. Na základě výsledků průzkumu, analýz a interních informací bylo možné vyvodit doporučení, které obsahují změnu v komunikaci na Facebooku, Instagramu a webových stránkách společnosti. Výsledky této práce umožňují zdokonalit marketingový mix firmy, což povede ke zlepšení konkurenceschopnosti a celkově ke zvýšení úspěšnosti papírnictví McPen. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46837
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58911
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet