Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bartók, Ottó
|
|
dc.contributor.author |
Perdykulová, Katka
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:39Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:39Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46818
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking a dotazníkové šetření, které zkoumá chování uživatelů na sociálních sítí. Na základě výsledků byly v této práci navrženy řešení zjištěných nedostatků v oblasti komunikačního mixu. |
|
dc.format |
96 s. (122 831) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Placená reklama
|
cs |
dc.subject |
Marketing communications
|
en |
dc.subject |
Social Networking
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication on Social Networks in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kozák, Vratislav |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the analysis of the communication mix with a focus on the social networks of the company Polárka. The theoretical part discusses traditional communication tools and online communication tools focused on social networks. In the second, practical part, these findings are applied in practice. In the practical part, the company Polárka is briefly characterized and analyzed the social networks they use. This is followed by benchmarking and a questionnaire survey, which examines the behavior of users on social networks. Based on the results, solutions to the identified shortcomings in the field of communication mix were proposed in this work. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58873
|
|
utb.result.grade |
B |
|
dc.date.submitted |
2021-06-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account