Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě daného podniku |
Autor: |
Perdykulová, Katka
|
Vedoucí: |
Bartók, Ottó
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou komunikačního mixu se zaměřením na sociální sítě podniku Polárka. V teoretické části jsou rozebírány tradiční nástroje komunikace a nástroje online komunikace zaměřené na sociální sítě. V druhé, praktické části jsou tyto poznatky aplikované do praxe. V praktické části je krátce charakterizován podnik Polárka a analyzované sociální sítě, které využívá. Následuje benchmarking a dotazníkové šetření, které zkoumá chování uživatelů na sociálních sítí. Na základě výsledků byly v této práci navrženy řešení zjištěných nedostatků v oblasti komunikačního mixu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46818
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
58873
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet