Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Fafílek, Michael
dc.contributor.author Kalousová, Tereza
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:39Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46814
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části bylo zpracování teoretických podkladů zaměřených na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, následují moderní trendy marketingové komunikace se zaměřením především na digitální marketing. Cílem praktické části bylo posouzení současného stavu marketingové komunikace společnosti Godlike pomocí analýzy. Na základě výsledku analýzy byly navrženy doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Godlike.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject digitální marketing cs
dc.subject sociální média cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social networks en
dc.subject communication mix en
dc.subject digital marketing en
dc.subject social media en
dc.title Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
dc.title.alternative Analysis of Marketing Communication in the Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2021-06-29
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication in the selected company. The aim of the theoretical part was processing theoretical background focused on marketing, marketing mix and marketing communication, follow modern trends in marketing communication, focusing mainly on digital marketing. The aim of the practical part was assessment of the current state of marketing communication of company Godlike using analysis. Based of the results of the analysis were proposed recommendation for improvement of the current state of marketing communication of company Godlike.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a ekonomika cs
dc.thesis.degree-discipline Management and economics en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58869
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-11


Files in this item

Files Size Format View Description
kalousová_2021_dp.pdf 2.978Mb PDF View/Open None
kalousová_2021_op.docx 23.09Kb Unknown View/Open None
kalousová_2021_vp.docx 24.75Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account