Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Fafílek, Michael
|
|
dc.contributor.author |
Kalousová, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:39Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:39Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46814
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části bylo zpracování teoretických podkladů zaměřených na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, následují moderní trendy marketingové komunikace se zaměřením především na digitální marketing. Cílem praktické části bylo posouzení současného stavu marketingové komunikace společnosti Godlike pomocí analýzy. Na základě výsledku analýzy byly navrženy doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Godlike. |
|
dc.format |
89 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
digitální marketing
|
cs |
dc.subject |
sociální média
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
social networks
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
digital marketing
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.title |
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis is focused on the analysis of the marketing communication in the selected company. The aim of the theoretical part was processing theoretical background focused on marketing, marketing mix and marketing communication, follow modern trends in marketing communication, focusing mainly on digital marketing. The aim of the practical part was assessment of the current state of marketing communication of company Godlike using analysis. Based of the results of the analysis were proposed recommendation for improvement of the current state of marketing communication of company Godlike. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58869
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-11 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account