Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza marketingové komunikace vybrané společnosti |
Autor: |
Kalousová, Tereza
|
Vedoucí: |
Fafílek, Michael
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybrané společnosti. Cílem teoretické části bylo zpracování teoretických podkladů zaměřených na marketing, marketingový mix a marketingovou komunikaci, následují moderní trendy marketingové komunikace se zaměřením především na digitální marketing. Cílem praktické části bylo posouzení současného stavu marketingové komunikace společnosti Godlike pomocí analýzy. Na základě výsledku analýzy byly navrženy doporučení pro zlepšení současné marketingové komunikace společnosti Godlike. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46814
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58869
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet