Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Kotyza, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-13T12:25:00Z |
|
dc.date.available |
2010-07-13T12:25:00Z |
|
dc.date.issued |
2006-01-06 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/467
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka. |
cs |
dc.format |
63 s. |
cs |
dc.format.extent |
1054114 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Analýza prodeje
|
cs |
dc.subject |
získávání zákazníka
|
cs |
dc.subject |
The analysis of sale
|
en |
dc.subject |
attracting a client
|
en |
dc.title |
Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o. |
cs |
dc.title.alternative |
The analysis of sale and attracting a client of company PaPP, spol. s r.o. |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Záborský, Rostislav |
|
dc.date.accepted |
2006-01-31 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work is to propose the improving of increasing of sale gas equipment and proposal of the increasing process to became the client of company PaPP s r.o. The theoretical part explains some knowledge in the part of sale and attracting a client. The analysis presents the results of the sale in the years 1995 - 2005 and appreciates the priorities and the faults of the process to attract a client, then it compares the positives and the negatives of the competitors. In the practical part are proposed some ways of improving the sale of gas equipments and becaming the client. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/115
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
2199
|
|
dc.date.assigned |
2005-10-14 |
|
utb.result.grade |
C |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account