Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza prodeje a získávání zákazníka firmy PaPP, spol. s r.o. |
Autor: |
Kotyza, Radek
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této práce je navrhnout zlepšení ke zvýšení prodeje plynových spotřebičů a návrh zlepšení procesu získávání zákazníka obchodního oddělení společnosti PaPP s r.o. Teoretická část práce vysvětluje teoretické poznatky v oblasti prodeje a získávání zákazníka. Analytická část seznamuje se zjištěnými výsledky prodeje v letech 1995 - 2005 a zhodnotit přednosti a nedostatky prodeje a procesu získávání zákazníka, porovnat klady a zápory konkurence. V praktické části je navrženo několik způsobů zlepšení prodeje plynových spotřebičů a získávání zákazníka. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/467
|
Datum:
|
2006-01-06 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
2199
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet