Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Daňová, Radka
|
|
dc.contributor.author |
Prokop, Lukáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:37Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:37Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46756
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu influencer marketingu ve společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část spočívá ve vypracování literární rešerše v oblasti influencer marketingu. V praktické části bakalářské práce je představena společnost Svět plodů a vysvětlen proces spolupráce s influencerem. Tento proces je rozdělen do devíti bodů. Praktická část dále spočívá ve vypracování konkrétních případů spolupráce s influencery a mikroinfluencerem. Jako poslední jsou uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení stavu influencer marketingu ve společnosti. |
|
dc.format |
60 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
influencer marketing
|
cs |
dc.subject |
spolupráce
|
cs |
dc.subject |
influencer
|
cs |
dc.subject |
barter
|
cs |
dc.subject |
affiliate
|
cs |
dc.subject |
influencer marketing
|
en |
dc.subject |
cooperation
|
en |
dc.subject |
influencer
|
en |
dc.subject |
barter
|
en |
dc.subject |
affiliate
|
en |
dc.title |
Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Influencer Marketing Analysis in the Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomancová, Lucie |
|
dc.date.accepted |
2021-06-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis deals with the analysis of the state of influencer marketing in the company Svět plodů. The bachelor's thesis is divided into two parts, a theoretical part and a practical part. The theoretical part is about the elaboration of a literature review in the field of influencer marketing. The practical part of the bachelor's thesis introduces the company Svět plodů and explains the cooperation process with an influencer. This process is divided into nine points. The practical part also includes the elaboration of specific cases of cooperation with influencers and microinfluencers. Lastly, recommendations are given to improve the state of influencer marketing in the company. |
|
dc.description.department |
Ústav financí a účetnictví |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a ekonomika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and economics |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58762
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-06-09 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account