Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti |
Autor: |
Prokop, Lukáš
|
Vedoucí: |
Daňová, Radka
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu influencer marketingu ve společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část spočívá ve vypracování literární rešerše v oblasti influencer marketingu. V praktické části bakalářské práce je představena společnost Svět plodů a vysvětlen proces spolupráce s influencerem. Tento proces je rozdělen do devíti bodů. Praktická část dále spočívá ve vypracování konkrétních případů spolupráce s influencery a mikroinfluencerem. Jako poslední jsou uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení stavu influencer marketingu ve společnosti. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46756
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav financí a účetnictví |
Studijní obor:
|
Management a ekonomika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58762
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet