Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Analýza influencer marketingu ve vybrané společnosti
Autor: Prokop, Lukáš
Vedoucí: Daňová, Radka
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá analýzou stavu influencer marketingu ve společnosti Svět plodů. Práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a část praktickou. Teoretická část spočívá ve vypracování literární rešerše v oblasti influencer marketingu. V praktické části bakalářské práce je představena společnost Svět plodů a vysvětlen proces spolupráce s influencerem. Tento proces je rozdělen do devíti bodů. Praktická část dále spočívá ve vypracování konkrétních případů spolupráce s influencery a mikroinfluencerem. Jako poslední jsou uvedena doporučení vedoucí ke zlepšení stavu influencer marketingu ve společnosti.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46756
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav financí a účetnictví
Studijní obor: Management a ekonomika
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: A 58762


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
prokop_2021_dp.pdf 1.547Mb PDF Zobrazit/otevřít None
prokop_2021_op.docx 23.00Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
prokop_2021_vp.docx 31.10Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet