Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Horák, Stanislav
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:34Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46702
|
|
dc.description.abstract |
Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení online marketingové komunikace pro společnost AHORN CZ s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se vybraných online marketingových nástrojů a popisuje dnešní trendy v online komunikaci. Druhá část práce analyzuje stav současné online marketingové komunikace, doplněný o analýzu konkurence a analýzu SWOT. Na základě výsledků analytické části je navržen projekt na zlepšení online marketingová komunikace. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Výsledky a celkové zhodnocení se nachází v poslední části práce. |
|
dc.format |
111 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
PPC
|
cs |
dc.subject |
SEO
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
e-shop
|
cs |
dc.subject |
online marketing communication
|
en |
dc.subject |
PPC ads
|
en |
dc.subject |
SEO
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
e-shop
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Improvement of Online Marketing Communication in AHORN s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kubík, Josef |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main aim of the thesis is to elaborate a project to improve the online marketing communication in a company AHORN CZ s.r.o.. The first part of the thesis focuses on the theoretical knowledge of selected online marketing tools and the trends in the online communication. The second part analyses a current state of the online marketing communication supplemented by competition analysis and SWOT analysis. Based on the analytical results a complex project is designed to improve the online marketing communication. The project was subjected to a cost, risk and time analysis. The last part covers the results and overall project evaluation. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58661
|
|
utb.result.grade |
E |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account