Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Horák, Stanislav
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46702
dc.description.abstract Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení online marketingové komunikace pro společnost AHORN CZ s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se vybraných online marketingových nástrojů a popisuje dnešní trendy v online komunikaci. Druhá část práce analyzuje stav současné online marketingové komunikace, doplněný o analýzu konkurence a analýzu SWOT. Na základě výsledků analytické části je navržen projekt na zlepšení online marketingová komunikace. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Výsledky a celkové zhodnocení se nachází v poslední části práce.
dc.format 111 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketingová komunikace cs
dc.subject PPC cs
dc.subject SEO cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject e-shop cs
dc.subject online marketing communication en
dc.subject PPC ads en
dc.subject SEO en
dc.subject social media en
dc.subject e-shop en
dc.title Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.
dc.title.alternative Project of Improvement of Online Marketing Communication in AHORN s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kubík, Josef
dc.date.accepted 2021-06-23
dc.description.abstract-translated The main aim of the thesis is to elaborate a project to improve the online marketing communication in a company AHORN CZ s.r.o.. The first part of the thesis focuses on the theoretical knowledge of selected online marketing tools and the trends in the online communication. The second part analyses a current state of the online marketing communication supplemented by competition analysis and SWOT analysis. Based on the analytical results a complex project is designed to improve the online marketing communication. The project was subjected to a cost, risk and time analysis. The last part covers the results and overall project evaluation.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58661
utb.result.grade E
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
horák_2021_dp.pdf 6.039Mb PDF View/Open None
horák_2021_op.docx 24.39Kb Unknown View/Open None
horák_2021_vp.docx 32.62Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account