Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení online marketingové komunikace ve společnosti AHORN CZ s.r.o.
Autor: Horák, Stanislav
Vedoucí: Pilík, Michal
Abstrakt: Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření projektu na zlepšení online marketingové komunikace pro společnost AHORN CZ s.r.o.. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům týkajících se vybraných online marketingových nástrojů a popisuje dnešní trendy v online komunikaci. Druhá část práce analyzuje stav současné online marketingové komunikace, doplněný o analýzu konkurence a analýzu SWOT. Na základě výsledků analytické části je navržen projekt na zlepšení online marketingová komunikace. Projekt byl podroben nákladové, rizikové a časové analýze. Výsledky a celkové zhodnocení se nachází v poslední části práce.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46702
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: E 58661


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
horák_2021_dp.pdf 6.039Mb PDF Zobrazit/otevřít None
horák_2021_op.docx 24.39Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
horák_2021_vp.docx 32.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet