[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

DSpace Repository

Language: English čeština 

[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vydra, Radomír
dc.contributor.author Tomášková, Kateřina
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:34Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46690
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií nově vznikajícího víceúčelového areálu a tím je areál na Janovičkách u Broumova. Cílem práce je vytvoření projektu pro zlepšení marketingové komunikace daného areálu, přičemž je práce rozdělena do tří částí. Teoretická část popisuje marketing a komunikaci ve službách, marketingovou situační analýzu a obsahuje také kapitolu z podnikání. Analytická část se skládá z charakteristiky daného areálu a spolku BCB, definice konkurence, její analýzy a celkové analýzy současného stavu areálu z pohledu marketingu, za využití vybraných metod. Na analytickou část navazuje část projektová, která vychází právě z informací získaných v analytické části. Projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace BCB Koupálo Janovičky je podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 103 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Board Club Broumov cs
dc.subject Broumovsko cs
dc.subject víceúčelový areál cs
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject Janovičky cs
dc.subject propagace cs
dc.subject jibbing cs
dc.subject Board Club Broumov en
dc.subject Broumovsko en
dc.subject multipurpose complex en
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject Janovičky en
dc.subject promotion en
dc.subject jibbing en
dc.title [NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu
dc.title.alternative [NEOBHÁJENO] Marketing and Communication Strategy of the Selected Multipurpose Complex
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Barešová, Petra
dc.date.accepted 2021-06-22
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with marketing and communication strategy of freshly emerging multipurpose complex in Janovičky near Broumov. The aim of this thesis is to create a project to improve the marketing communication of the Koupálo Janovičky. The thesis is divided into three parts. The theoretical part describes marketing and communication in service, marketing situation analysis and also there is a chapter about business. The analytical part consists of the characteristics of mentioned complex and the BCB group, the definition of competitors, their analysis and the overal analysis of the current state of the complex in connection with marketing, using selected methods. The analytical part is followed by the project part, which is based on the information obtained in the analytical part. The project is focused on improving the marketing communication of BCB Koupálo Janovičky and it is subjected to cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.description.result neobhájeno
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58647
utb.result.grade F
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
tomášková_2021_dp.pdf 1.626Mb PDF View/Open None
tomášková_2021_op.docx 26.67Kb Unknown View/Open None
tomášková_2021_vp.pdf 741.9Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account