[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
[NEOBHÁJENO] Marketingová a komunikační strategie nově vznikajícího víceúčelového areálu |
Autor: |
Tomášková, Kateřina
|
Vedoucí: |
Vydra, Radomír
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá marketingovou a komunikační strategií nově vznikajícího víceúčelového areálu a tím je areál na Janovičkách u Broumova. Cílem práce je vytvoření projektu pro zlepšení marketingové komunikace daného areálu, přičemž je práce rozdělena do tří částí. Teoretická část popisuje marketing a komunikaci ve službách, marketingovou situační analýzu a obsahuje také kapitolu z podnikání. Analytická část se skládá z charakteristiky daného areálu a spolku BCB, definice konkurence, její analýzy a celkové analýzy současného stavu areálu z pohledu marketingu, za využití vybraných metod. Na analytickou část navazuje část projektová, která vychází právě z informací získaných v analytické části. Projekt zaměřený na zlepšení marketingové komunikace BCB Koupálo Janovičky je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46690
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
F
58647
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet