Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Špiruda, Vojtěch
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46689
dc.description.abstract Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti a zároveň jsou analyzovány její marketingové nástroje. Jsou využity analytické metody jako PESTE analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza konkurence společnosti a na závěr SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část diplomové práce obsahuje projekt zlepšení marketingové komunikace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza.
dc.format 94 s. (122 882 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingové nástroje cs
dc.subject PESTE analýza cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject ANNAFOOD cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing tools en
dc.subject PESTE analysis en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject ANNAFOOD en
dc.title Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.
dc.title.alternative Project of Marketing Communication Improvement for Company ANNAFOOD s.r.o.
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Klapalová, Alena
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated The purpose of the master's thesis is to create a project that would lead to marketing communication improvement in ANNAFOOD s.r.o. The thesis consists of both theoretical and analytical parts. The first part includes knowledge on marketing, marketing communication, online marketing, and analytical methods drawn from the literature. In the analytical part, there are selected characteristics of the company and the analysis of its marketing tools. Analytical methods such as PESTE analysis of the macroenvironment, Porter's model of five competitive forces, analysis of the company's competition, and lastly, SWOT analysis of the internal and external environment are used. The last part of the thesis comprises a project on marketing communication improvement, which includes cost, time, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58645
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
špiruda_2021_dp.pdf 3.160Mb PDF View/Open None
špiruda_2021_op.docx 26.97Kb Unknown View/Open None
špiruda_2021_vp.docx 26.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account