dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Špiruda, Vojtěch
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46689
|
|
dc.description.abstract |
Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti a zároveň jsou analyzovány její marketingové nástroje. Jsou využity analytické metody jako PESTE analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza konkurence společnosti a na závěr SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část diplomové práce obsahuje projekt zlepšení marketingové komunikace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza. |
|
dc.format |
94 s. (122 882 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingové nástroje
|
cs |
dc.subject |
PESTE analýza
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
ANNAFOOD
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
marketing tools
|
en |
dc.subject |
PESTE analysis
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
ANNAFOOD
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Project of Marketing Communication Improvement for Company ANNAFOOD s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
The purpose of the master's thesis is to create a project that would lead to marketing communication improvement in ANNAFOOD s.r.o. The thesis consists of both theoretical and analytical parts. The first part includes knowledge on marketing, marketing communication, online marketing, and analytical methods drawn from the literature. In the analytical part, there are selected characteristics of the company and the analysis of its marketing tools. Analytical methods such as PESTE analysis of the macroenvironment, Porter's model of five competitive forces, analysis of the company's competition, and lastly, SWOT analysis of the internal and external environment are used. The last part of the thesis comprises a project on marketing communication improvement, which includes cost, time, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58645
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|