Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. |
Autor: |
Špiruda, Vojtěch
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Účelem diplomové práce je vytvořit projekt, jenž by vedl ke zlepšení marketingové komunikace ve společnosti ANNAFOOD s.r.o. Diplomová práce je složena jak z teoretické, tak praktické části. První část zahrnuje poznatky týkající se marketingu, marketingové komunikace, online marketingu a analytických metod, jenž jsou čerpány z odborné literatury. V analytické části je vybraná charakteristika společnosti a zároveň jsou analyzovány její marketingové nástroje. Jsou využity analytické metody jako PESTE analýza makroprostředí, Porterův model pěti konkurenčních sil, analýza konkurence společnosti a na závěr SWOT analýza vnitřního a vnějšího prostředí. Poslední část diplomové práce obsahuje projekt zlepšení marketingové komunikace, jehož součástí je nákladová, časová a riziková analýza. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46689
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58645
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet