Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Škorňa, Michael
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46688
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily dostatečnou konkurenceschopnost, zajistily vyšší návštěvnost, zvýšil se prodej suvenýrů a došlo k potencionálnímu zisku nových sponzorů.
dc.format 114 s. (178 685 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject sport cs
dc.subject lední hokej cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject marketing en
dc.subject sport en
dc.subject ice hockey en
dc.subject marketing mix en
dc.subject sports marketing en
dc.title Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice
dc.title.alternative The Project of Using the Tools of the Marketing Mix to Improve the Image of HC ISMM Kopřivnice
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2021-06-21
dc.description.abstract-translated This master thesis deals with the use of marketing mix tools in the Kopřivnice hockey club. The aim was to increase the image of the club on the basis of the project that was underwent cost, time and risk analysis. The evaluation was performed using analytical methods and marketing research, from which actions plans for the project part were subsequently created. The action plans were designed to enable the organization to be sufficiently competitive, to ensure higher attendance, to increase the sale of souvenirs and potentially gain new sponsors.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58644
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
škorňa_2021_dp.pdf 7.400Mb PDF View/Open None
škorňa_2021_op.docx 24.67Kb Unknown View/Open None
škorňa_2021_vp.docx 26.61Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account