Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Škorňa, Michael
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46688
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily dostatečnou konkurenceschopnost, zajistily vyšší návštěvnost, zvýšil se prodej suvenýrů a došlo k potencionálnímu zisku nových sponzorů. |
|
dc.format |
114 s. (178 685 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
sport
|
cs |
dc.subject |
lední hokej
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
sport
|
en |
dc.subject |
ice hockey
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.title |
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice |
|
dc.title.alternative |
The Project of Using the Tools of the Marketing Mix to Improve the Image of HC ISMM Kopřivnice |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2021-06-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master thesis deals with the use of marketing mix tools in the Kopřivnice hockey club. The aim was to increase the image of the club on the basis of the project that was underwent cost, time and risk analysis. The evaluation was performed using analytical methods and marketing research, from which actions plans for the project part were subsequently created. The action plans were designed to enable the organization to be sufficiently competitive, to ensure higher attendance, to increase the sale of souvenirs and potentially gain new sponsors. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58644
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account