Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt využití nástrojů marketingového mixu pro zlepšení image HC ISMM Kopřivnice |
Autor: |
Škorňa, Michael
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zabývá využitím nástrojů marketingového mixu v kopřivnickém hokejovém klubu. Cílem bylo zvýšit image klubu na základě projektu, který byl podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Vyhodnocení probíhalo pomocí analytických metod a marketingového průzkumu, ze kterých následně vznikly akční plány pro projektovou část. Akční plány byly navrženy tak, aby organizaci umožnily dostatečnou konkurenceschopnost, zajistily vyšší návštěvnost, zvýšil se prodej suvenýrů a došlo k potencionálnímu zisku nových sponzorů. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46688
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
D
58644
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet