Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Čožíková, Adriana
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:33Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46677
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové strategie Analytická část představuje vybranou firmu a hodnotí její silné a slabé stránky pomocí analytických nástrojů jako je SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza a benchmarking. Projektová část se opírá o předchozí analýzu a navrhuje vylepšení marketingové strategie na základě nedostatků současné strategie.
dc.format 91 s. (131 608 znaků)
dc.language.iso en
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject B2B cs
dc.subject marketingová strategie cs
dc.subject propagace cs
dc.subject dodavatel hutního materiálu cs
dc.subject marketing cs
dc.subject business cs
dc.subject konkurence cs
dc.subject SWOT analýza cs
dc.subject PEST analýza cs
dc.subject B2B en
dc.subject marketing strategy en
dc.subject promotion en
dc.subject metallurgical material supplier en
dc.subject marketing en
dc.subject business en
dc.subject competition en
dc.subject SWOT analysis en
dc.subject PEST analysis en
dc.title Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
dc.title.alternative Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Pilík, Michal
dc.date.accepted 2021-06-22
dc.description.abstract-translated The goal of the master thesis is to evaluate the current situation and create a new marketing strategy for the company B&B Commercial Activity, which provides services as a metallurgical material supplier. The theoretical part introduces B2B sector and its characteristics, which are necessary for the analysis of the current state of the company. Then the thesis describes the differences between B2B and B2C sector when creating a new marketing strategy. The analytical part introduces the selected company and evaluates the strengths and weaknesses through analytical tools such as SWOT analysis, Porter´s five forces PEST analysis and benchmarking. The project is based on the analytical part analysis and promotes improvements according to the shortcoming of the current marketing strategy.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management a marketing, specializace Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Management and Marketing, Specialization: Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 58629
utb.result.grade D
dc.date.submitted 2021-06-04


Files in this item

Files Size Format View Description
čožíková_2021_dp.pdf 2.227Mb PDF View/Open None
čožíková_2021_op.docx 32.35Kb Unknown View/Open None
čožíková_2021_vp.docx 26.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account