dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Čožíková, Adriana
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:33Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46677
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové strategie Analytická část představuje vybranou firmu a hodnotí její silné a slabé stránky pomocí analytických nástrojů jako je SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza a benchmarking. Projektová část se opírá o předchozí analýzu a navrhuje vylepšení marketingové strategie na základě nedostatků současné strategie. |
|
dc.format |
91 s. (131 608 znaků) |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
B2B
|
cs |
dc.subject |
marketingová strategie
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
dodavatel hutního materiálu
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
business
|
cs |
dc.subject |
konkurence
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
PEST analýza
|
cs |
dc.subject |
B2B
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
metallurgical material supplier
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
business
|
en |
dc.subject |
competition
|
en |
dc.subject |
SWOT analysis
|
en |
dc.subject |
PEST analysis
|
en |
dc.title |
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu |
|
dc.title.alternative |
Marketing Strategy of the Company B&B Commercial Activity on B2B Market |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2021-06-22 |
|
dc.description.abstract-translated |
The goal of the master thesis is to evaluate the current situation and create a new marketing strategy for the company B&B Commercial Activity, which provides services as a metallurgical material supplier. The theoretical part introduces B2B sector and its characteristics, which are necessary for the analysis of the current state of the company. Then the thesis describes the differences between B2B and B2C sector when creating a new marketing strategy. The analytical part introduces the selected company and evaluates the strengths and weaknesses through analytical tools such as SWOT analysis, Porter´s five forces PEST analysis and benchmarking. The project is based on the analytical part analysis and promotes improvements according to the shortcoming of the current marketing strategy. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing, specializace Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing, Specialization: Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
58629
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2021-06-04 |
|