Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Autor: Čožíková, Adriana
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zhodnotit současnou situaci, a tak navrhnout novou marketingovou strategii pro společnost B&B Commercial Activity, která je dodavatelem hutního materiálu po České republice. Teoretická část práce postupně představuje B2B sektor a jeho charakteristiky, které jsou nutností pro analýzu současného stavu firmy. Dále také popisuje rozdíly mezi B2C a B2B sektorem při vytváření marketingové strategie Analytická část představuje vybranou firmu a hodnotí její silné a slabé stránky pomocí analytických nástrojů jako je SWOT analýza, Porterův model pěti sil, PEST analýza a benchmarking. Projektová část se opírá o předchozí analýzu a navrhuje vylepšení marketingové strategie na základě nedostatků současné strategie.
URI: http://hdl.handle.net/10563/46677
Datum: 2021-01-15
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management a marketing, specializace Design management
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby: D 58629


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
čožíková_2021_dp.pdf 2.227Mb PDF Zobrazit/otevřít None
čožíková_2021_op.docx 32.35Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
čožíková_2021_vp.docx 26.20Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet