Interaktivní média v marketingových komunikacích
Show full item record
No preview available
|
Title:
|
Interaktivní média v marketingových komunikacích |
| Author: |
Novák, Petr
|
| Advisor: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstract:
|
Bakalářská práce Interaktivní média v marketingových komunikacích provádí rešerši trhu v oblasti interaktivních technologií používaných v systému marketingových komunikací. V teoretické části autor charakterizuje prostředky jednotlivých forem marketingových komunikací z hlediska technologické náročnosti a popisuje nové trendy, které se v souvislosti s rozvojem nových technologií v této oblasti objevily. V praktické části se pak věnuje jednotlivým novým interaktivním technologiím, jako jsou digital signage solutions, OLED displeje, adscreens, interaktivní TV, internet a mobilní telefony, jejich budoucímu vývoji a uvádí konkrétní příklady z praxe. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4659
|
|
Date:
|
2007-05-11 |
|
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
|
Grade for thesis and defense:
|
B
4868
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account