Interaktivní média v marketingových komunikacích
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
|
Název:
|
Interaktivní média v marketingových komunikacích |
| Autor: |
Novák, Petr
|
| Vedoucí: |
Prachař, Štěpán
|
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce Interaktivní média v marketingových komunikacích provádí rešerši trhu v oblasti interaktivních technologií používaných v systému marketingových komunikací. V teoretické části autor charakterizuje prostředky jednotlivých forem marketingových komunikací z hlediska technologické náročnosti a popisuje nové trendy, které se v souvislosti s rozvojem nových technologií v této oblasti objevily. V praktické části se pak věnuje jednotlivým novým interaktivním technologiím, jako jsou digital signage solutions, OLED displeje, adscreens, interaktivní TV, internet a mobilní telefony, jejich budoucímu vývoji a uvádí konkrétní příklady z praxe. |
|
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4659
|
|
Datum:
|
2007-05-11 |
|
Dostupnost:
|
Pouze v rámci univerzity |
|
Ústav:
|
Ústav marketingových komunikací |
|
Studijní obor:
|
Marketingové komunikace |
|
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
4868
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet