dc.contributor.advisor |
Skarupská, Helena
|
|
dc.contributor.author |
Sojková, Anna
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:29Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:29Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-27 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46579
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda má úplnost/ neúplnost rodiny něco společného se vzdělávacími výsledky žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část se zabývá rodinou, jejím významem, znaky rodiny a pohledem na rodinu ve 21. Století. Navazující kapitoly se zabývají typologií rodiny a rodinnou strukturou. Další kapitola se zabývá obdobím staršího školního věku, jeho vymezením a charakteristikou. Závěr teoretické části je zaměřen na rodinné a školní prostředí a jejich rozdíly, rizika i pozitiva. V praktické části je konkrétně popsán postupu a vyhodnocení kvantitativního výzkumu, který proběhl metodou standardizovaného dotazníku, který byl směřován na žáky druhého stupně základních škol. Z dat jsme získali odpovědi, které nám nijak nepotvrzují, že žáci z neúplných rodin vykazují špatný prospěch či přípravu na vyučování. |
|
dc.format |
73 s. (14 755 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
rodina
|
cs |
dc.subject |
typy rodin
|
cs |
dc.subject |
dítě
|
cs |
dc.subject |
úplnost
|
cs |
dc.subject |
neúplnost
|
cs |
dc.subject |
škola
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
vzdělávací výsledky
|
cs |
dc.subject |
family
|
en |
dc.subject |
types of families
|
en |
dc.subject |
child
|
en |
dc.subject |
completeness
|
en |
dc.subject |
incompleteness
|
en |
dc.subject |
school
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
educational results
|
en |
dc.title |
Vliv neúplnosti rodiny na vzdělávací výsledky žáků |
|
dc.title.alternative |
The Influence of a Single-Parents Family on Educational Results of Pupils |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Včelařová, Hana |
|
dc.date.accepted |
2021-05-26 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the bachelor's thesis is to find out whether the completeness /incompleteness of the family has anything to do with the educational results of secondary school pupils. The theoretical part deals with the family, its meaning, characteristics of the family and the perception of the family in the 21st century. The following chapters deal with the typologies of the family and family structure. The next chapter deals with the period of older school age, its definition and characteristics. The conclusion of the theoretical part is focused on the family and school environment and their differences, risks and positives. The practical part specifically describes the procedure and evaluation of quantitative research, which was carried out using the method of a standardized questionnaire, which was aimed at secondary school students. The answers showed us that the hypothesis, of pupils from single-parent families showing poor performance at school, was not confirmed. |
|
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální pedagogika |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Social pedagogy |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
58446
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-04-30 |
|