Vliv neúplnosti rodiny na vzdělávací výsledky žáků
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Vliv neúplnosti rodiny na vzdělávací výsledky žáků |
Autor: |
Sojková, Anna
|
Vedoucí: |
Skarupská, Helena
|
Abstrakt:
|
Cílem bakalářské práce je zjistit, zda má úplnost/ neúplnost rodiny něco společného se vzdělávacími výsledky žáků druhého stupně základních škol. Teoretická část se zabývá rodinou, jejím významem, znaky rodiny a pohledem na rodinu ve 21. Století. Navazující kapitoly se zabývají typologií rodiny a rodinnou strukturou. Další kapitola se zabývá obdobím staršího školního věku, jeho vymezením a charakteristikou. Závěr teoretické části je zaměřen na rodinné a školní prostředí a jejich rozdíly, rizika i pozitiva. V praktické části je konkrétně popsán postupu a vyhodnocení kvantitativního výzkumu, který proběhl metodou standardizovaného dotazníku, který byl směřován na žáky druhého stupně základních škol. Z dat jsme získali odpovědi, které nám nijak nepotvrzují, že žáci z neúplných rodin vykazují špatný prospěch či přípravu na vyučování. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46579
|
Datum:
|
2021-01-27 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58446
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet