Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Dokulil, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Vajčnerová, Miroslava
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:26Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:26Z |
|
dc.date.issued |
2020-12-01 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46499
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s návazností na tvorbu propagačních kampaní ve veřejném zájmu. Teoretická část shrnuje odbornou terminologii a vzhledem k zaměření praktické části na projekt pro městskou policii je teoreticky zmapován nejen obecný marketing, ale i oblast marketingu v neziskové sféře. V praktické části je vymezen zkoumaný problém, kterým jsou útoky podomních prodejců, tzv. Šmejdů. Pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovnicí Městské policie Strážnice byl realizován sběr dat o dosavadních osvětových aktivitách v této oblasti, jejichž zhodnocení probíhá formou SWOT analýzy. Na základě všech získaných informací je vypracován návrh propagační kampaně se záměrem šíření osvěty vůči nejcitlivější cílové skupině, kterou jsou senioři. |
|
dc.format |
56 s. (83 744 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Propagační kampaň
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
neziskový sektor
|
cs |
dc.subject |
Advertising campaign
|
en |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
nonprofit sector
|
en |
dc.title |
Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu |
|
dc.title.alternative |
The Promotial Campaign Creation in the Public Interest |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Tomaštík, Marek |
|
dc.date.accepted |
2021-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis focuses on the area of the nonprofit sector with a connection to crea-ting public interest promotion campaigns. The theoretical part summarizes scholarly ter-minology. Due to the focus of the practical part on the municipal police, both general mar-keting and marketing of nonprofit organizations are discussed. The practical part defines researched problem of house sellers attacks, so-called "bastards". Using structured inter-views with members of Municipal police Strážnice a data-set was collected considering existing enlightening campaigns in this area followed by its SWOT analysis evaluation. Based on all obtained information a proposal of a promotional campaign is formulated, aiming to raise awareness of this issue among the most vulnerable group, the seniors. |
|
dc.description.department |
Ústav krizového řízení |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ovládání rizik |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Risk Control |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Procesní inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Process engineering |
en |
dc.identifier.stag |
58322
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-05-10 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account