Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Dokulil, Jiří
dc.contributor.author Vajčnerová, Miroslava
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:26Z
dc.date.issued 2020-12-01
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46499
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s návazností na tvorbu propagačních kampaní ve veřejném zájmu. Teoretická část shrnuje odbornou terminologii a vzhledem k zaměření praktické části na projekt pro městskou policii je teoreticky zmapován nejen obecný marketing, ale i oblast marketingu v neziskové sféře. V praktické části je vymezen zkoumaný problém, kterým jsou útoky podomních prodejců, tzv. Šmejdů. Pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovnicí Městské policie Strážnice byl realizován sběr dat o dosavadních osvětových aktivitách v této oblasti, jejichž zhodnocení probíhá formou SWOT analýzy. Na základě všech získaných informací je vypracován návrh propagační kampaně se záměrem šíření osvěty vůči nejcitlivější cílové skupině, kterou jsou senioři.
dc.format 56 s. (83 744 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Propagační kampaň cs
dc.subject marketing cs
dc.subject neziskový sektor cs
dc.subject Advertising campaign en
dc.subject marketing en
dc.subject nonprofit sector en
dc.title Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu
dc.title.alternative The Promotial Campaign Creation in the Public Interest
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Tomaštík, Marek
dc.date.accepted 2021-06-08
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis focuses on the area of the nonprofit sector with a connection to crea-ting public interest promotion campaigns. The theoretical part summarizes scholarly ter-minology. Due to the focus of the practical part on the municipal police, both general mar-keting and marketing of nonprofit organizations are discussed. The practical part defines researched problem of house sellers attacks, so-called "bastards". Using structured inter-views with members of Municipal police Strážnice a data-set was collected considering existing enlightening campaigns in this area followed by its SWOT analysis evaluation. Based on all obtained information a proposal of a promotional campaign is formulated, aiming to raise awareness of this issue among the most vulnerable group, the seniors.
dc.description.department Ústav krizového řízení
dc.thesis.degree-discipline Ovládání rizik cs
dc.thesis.degree-discipline Risk Control en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Logistics and Crisis Management en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Procesní inženýrství cs
dc.thesis.degree-program Process engineering en
dc.identifier.stag 58322
utb.result.grade A
dc.date.submitted 2021-05-10


Files in this item

Files Size Format View Description
vajčnerová_2021_dp.pdf 2.814Mb PDF View/Open None
vajčnerová_2021_op.pdf 134.1Kb PDF View/Open None
vajčnerová_2021_vp.pdf 114.7Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account