Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba propagační kampaně ve veřejném zájmu |
Autor: |
Vajčnerová, Miroslava
|
Vedoucí: |
Dokulil, Jiří
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá oblastí marketingu neziskového sektoru s návazností na tvorbu propagačních kampaní ve veřejném zájmu. Teoretická část shrnuje odbornou terminologii a vzhledem k zaměření praktické části na projekt pro městskou policii je teoreticky zmapován nejen obecný marketing, ale i oblast marketingu v neziskové sféře. V praktické části je vymezen zkoumaný problém, kterým jsou útoky podomních prodejců, tzv. Šmejdů. Pomocí strukturovaného rozhovoru s pracovnicí Městské policie Strážnice byl realizován sběr dat o dosavadních osvětových aktivitách v této oblasti, jejichž zhodnocení probíhá formou SWOT analýzy. Na základě všech získaných informací je vypracován návrh propagační kampaně se záměrem šíření osvěty vůči nejcitlivější cílové skupině, kterou jsou senioři. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46499
|
Datum:
|
2020-12-01 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav krizového řízení |
Studijní obor:
|
Ovládání rizik |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
A
58322
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet