Sociální gramotnost u maturujících žáků vybrané střední školy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Sociální gramotnost u maturujících žáků vybrané střední školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Kvapilová, Eva
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:20Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46353
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku sociální gramotnosti. Teoretická část se zabývá gramotností, jejím historickým vývojem a typy gramotností. Dále obsahuje popis sociální gramotnosti, kompetencí, dovedností, schopností a možností rozvoje sociální gramotnosti. Závěr teoretické části se věnuje školnímu a třídnímu klimatu. V praktické části jsou uvedeny výsledky výzkumného šetření, jehož cílem bylo zjistit úroveň sociální gramotnosti u maturujících žáků vybrané střední školy a jejich hodnocení školního klimatu.
dc.format 91 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject gramotnost cs
dc.subject sociální gramotnost cs
dc.subject třídní klima cs
dc.subject školní klima cs
dc.subject literacy en
dc.subject social literacy en
dc.subject classroom climate en
dc.subject school climate en
dc.title Sociální gramotnost u maturujících žáků vybrané střední školy
dc.title.alternative Social Literacy of Graduating Students of the Selected School
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Hladík, Jakub
dc.date.accepted 2021-05-20
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with social literacy. The theoretical part explores literacy, its historical development and typology. It also offers a description of social literacy, competencies, skills, abilities and the opportunities for developing social literacy. The conclusion of the theoretical part explores the concept of school and classroom climate. The practical part presents the results of a survey which aimed to determine the level of social literacy among students in the final year of a selected secondary school and evaluate the school climate.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 58007
utb.result.grade B
dc.date.submitted 2021-04-20


Files in this item

Files Size Format View Description
kvapilová_2021_dp.pdf 2.613Mb PDF View/Open None
kvapilová_2021_op.docx 23.89Kb Unknown View/Open None
kvapilová_2021_vp.docx 18.02Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account