Předsudky rodičů vůči alternativním formám výuky

DSpace Repository

Language: English čeština 

Předsudky rodičů vůči alternativním formám výuky

Show simple item record

dc.contributor.advisor Hrbáčková, Karla
dc.contributor.author Krištůfková, Linda
dc.date.accessioned 2021-07-26T07:17:19Z
dc.date.available 2021-07-26T07:17:19Z
dc.date.issued 2021-01-15
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/46342
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá předsudky rodičů vůči alternativní výuce. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabýváme vymezením základních pojmů tradičního a alternativního vzdělání. Stručně popisujeme metody a základní principy těchto forem vzdělávání. Také zde představujeme školy, které souvisí s alternativním vzděláním. Jelikož se v práci věnujeme předsudkům a postojům, stručně vymezujme i tyto dva pojmy. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem předsudků rodičů k alternativnímu vzdělání, alternativní výuce. K výzkumnému šetření jsme použili dotazník vlastní konstrukce, který je rozdělen na tři části. Postupně zde popisujeme postupy, měření a výsledky našeho výzkumu. Cílem výzkumu je zjistit, jaká je informovanost rodičů ohledně alternativní výuky, jaké postoje zaujímají rodiče ohledně pojmu alternativní výuky a zjistit předsudky rodičů vůči alternativní výuce.
dc.format 89 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject alternativní vzdělávání cs
dc.subject školský vzdělávací systém cs
dc.subject tradiční vzdělávání cs
dc.subject reformní pedagogika cs
dc.subject předsudky cs
dc.subject alternative education en
dc.subject school education system en
dc.subject traditional education en
dc.subject reform pedagogy en
dc.subject prejudices en
dc.title Předsudky rodičů vůči alternativním formám výuky
dc.title.alternative Prejudices of Parents Towards Alternative forms of Education
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Blaštíková, Lucie
dc.date.accepted 2021-05-20
dc.description.abstract-translated The graduation thesis deals with parents prejudices towars alternative forms of education. The thesis is divided into two parts, a theoretical part and a partical part. In the theoretical part deals with the definition of basic concepts of traditional and alternative education. We briefly describe the methods and basic principles of these forms of education. Here we also presents schools that are related to alternative education. Since we also deal with prejudices and attitudes in the work, let us briefly define these two conceps. In the practical part deals with the quantitative research of parents prejudices towards alternative forms od education and teaching. For the research survey, we used a questionnaire of own construction, which is divided into three parts. Gradually, we describe the procedures, measurements and final results of our research. The aim of the research is to find out how well informed are parents about alternative education, what attitudes parents have about the concept of alternative education and to find out their parents prejudices towards alternative education.
dc.description.department Ústav pedagogických věd
dc.thesis.degree-discipline Sociální pedagogika cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Sociální pedagogika cs
dc.identifier.stag 57988
utb.result.grade C
dc.date.submitted 2021-04-22


Files in this item

Files Size Format View Description
krištůfková_2021_dp.pdf 2.792Mb PDF View/Open None
krištůfková_2021_op.docx 17.05Kb Unknown View/Open None
krištůfková_2021_vp.docx 18.10Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account