Předsudky rodičů vůči alternativním formám výuky
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Předsudky rodičů vůči alternativním formám výuky |
Autor: |
Krištůfková, Linda
|
Vedoucí: |
Hrbáčková, Karla
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá předsudky rodičů vůči alternativní výuce. Práce je rozdělena na dvě části, na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části se zabýváme vymezením základních pojmů tradičního a alternativního vzdělání. Stručně popisujeme metody a základní principy těchto forem vzdělávání. Také zde představujeme školy, které souvisí s alternativním vzděláním. Jelikož se v práci věnujeme předsudkům a postojům, stručně vymezujme i tyto dva pojmy. V praktické části se zabýváme kvantitativním výzkumem předsudků rodičů k alternativnímu vzdělání, alternativní výuce. K výzkumnému šetření jsme použili dotazník vlastní konstrukce, který je rozdělen na tři části. Postupně zde popisujeme postupy, měření a výsledky našeho výzkumu. Cílem výzkumu je zjistit, jaká je informovanost rodičů ohledně alternativní výuky, jaké postoje zaujímají rodiče ohledně pojmu alternativní výuky a zjistit předsudky rodičů vůči alternativní výuce. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/46342
|
Datum:
|
2021-01-15 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav pedagogických věd |
Studijní obor:
|
Sociální pedagogika |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
C
57988
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet