Vytvoření propagační brožury a prezentací FAI
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubalčík, Marek
|
|
dc.contributor.author |
Kovchan, Vlas
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:11Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:11Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46160
|
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je zaměřena na vypracování rešerše informačních zdrojů k problematice tvorby propagačních textů a prezentací zaměřených zejména na propagaci vysokých škol a analýzu vhodných softwarových nástrojů pro jejich vytváření. V teoretické části je popsána propagace vysokých škol a chovaní jejich medií k veřejnosti. Praktická část popisuje vytváření propagační brožury FAI, která je součástí celé práce, a také šablon prezentací a ukázkové prezentace FAI pro potřeby návštěv na středních školách a pro představení fakulty, a to v české i anglické verzi. |
|
dc.format |
52 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Propagace
|
cs |
dc.subject |
vysoká škola
|
cs |
dc.subject |
prezentační software
|
cs |
dc.subject |
šablona
|
cs |
dc.subject |
brožura
|
cs |
dc.subject |
prezentace
|
cs |
dc.subject |
Promotion
|
en |
dc.subject |
higher education
|
en |
dc.subject |
advertising software
|
en |
dc.subject |
presentation template
|
en |
dc.subject |
brochure
|
en |
dc.subject |
advertising
|
en |
dc.title |
Vytvoření propagační brožury a prezentací FAI |
|
dc.title.alternative |
The Creation of Promotional Brochures and FAI Presentations |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Perůtka, Karel |
|
dc.date.accepted |
2021-06-23 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is focused on developing a model to assist in searching sources of information of advertising texts and presentations aiming to promote institutions of higher education, as well as the analysis of the required software tools. The theoretical part describes the advertising of institutions of higher education and the behaviour of their media within the public. The practical part describes the creation of an FAI promotion brochure, which is a part of this thesis, presentation templates, and sample FAI presentations aiming at secondary school graduates including one developed for the high school visits and another presenting available faculties, both in the Czech and English languages. |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
57642
|
|
utb.result.grade |
C |
|
dc.date.submitted |
2021-05-31 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account