Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: textové editory
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Perůtka, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Dolina, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:10Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:10Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46142
|
|
dc.description.abstract |
Práce je zaměřena na zpracování podkladů pro výuku textových editorů na středních školách. Součástí práce jsou vytvořené pracovní listy s řešením, prezentace k výuce a metodické materiály k textovému editoru Microsoft Word, jenž je součástí Office 365. V teoretické části je popsán rámcový vzdělávací program a historie textových editorů, včetně softwaru Microsoft Word. V praktické části je proveden výzkum nejčastěji používaných textových editorů na středních školách. Poté je vytvořen návod, jak s textovým editorem zacházet i postup řešení jednotlivých úloh. V závěru je uskutečněn výzkum, jehož cílem bylo získat zpětnou vazbu od učitelů. |
|
dc.format |
110 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
RVP
|
cs |
dc.subject |
Microsoft Word
|
cs |
dc.subject |
ECDL
|
cs |
dc.subject |
LibreOffice Writer
|
cs |
dc.subject |
RVP
|
en |
dc.subject |
Microsoft Word
|
en |
dc.subject |
ECDL
|
en |
dc.subject |
LibreOffice Writer
|
en |
dc.title |
Řešené úlohy z oblasti zpracování informací: textové editory |
|
dc.title.alternative |
Resolved Tasks in the Information Processing Field: Text Editors |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Javorčík, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The work is focused on the processing of materials for teaching text editors at secondary schools. Part of the work are created worksheets with solutions, presentations for teaching and methodological materials for the text editor Microsoft Word, which is part of Office 365. The theoretical part describes the framework educational program and the history of text editors, including Microsoft Word software. In the practical part there is a research of the most frequently used text editors in secondary schools. Then a guide is created on how to handle the text editor and the procedure for solving individual tasks. Finally, research is carried out to obtain feedback from teachers. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
57575
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account