dc.contributor.advisor |
Adámek, Milan
|
|
dc.contributor.author |
Horsák, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2021-07-26T07:17:07Z |
|
dc.date.available |
2021-07-26T07:17:07Z |
|
dc.date.issued |
2021-01-15 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/46063
|
|
dc.description.abstract |
Tato práce přináší bližší seznámení s nejvýznamnější částí dopravní infrastruktury, kterou jsou pozemní komunikace. Teoretická část práce představuje hlubší analýzu současné struktury pozemních komunikacích, včetně jejího vývoje, členění a zejména reálných možností ovlivňování její kvality i bezpečnosti. Praktická část práce si klade za cíl vyhodnocení reálného stavu bezpečnosti na pozemních komunikacích s ohledem na aktuální vývoj dopravní nehodovosti. Zejména podrobně zkoumá vliv informativního radarového ukazatele rychlosti jízdy na bezpečnost silničního provozu. Praktické vyhodnocení, realizované analýzou získaných výsledků z měření rychlosti jízdy ve dvou vybraných lokalitách, má potvrdit či vyvrátit deklarovaný přínos tohoto informativního ukazatele rychlosti na bezpečnost silničního provozu. |
|
dc.format |
100 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
dopravní infrastruktura
|
cs |
dc.subject |
pozemní komunikace
|
cs |
dc.subject |
bezpečnost silničního provozu
|
cs |
dc.subject |
dopravní nehoda
|
cs |
dc.subject |
rychlost jízdy
|
cs |
dc.subject |
traffic infrastructure
|
en |
dc.subject |
terrestrial roads
|
en |
dc.subject |
road safety
|
en |
dc.subject |
traffic accident
|
en |
dc.subject |
driving speed
|
en |
dc.title |
Vliv dopravní infrastruktury a dopravně inženýrských opatření na bezpečnost silničního provozu |
|
dc.title.alternative |
The Impact of Transport Infrastructure and Traffic Engineering Measures on Road Safety |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Lerch, Tomáš |
|
dc.date.accepted |
2021-06-09 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is dealing with the topic of terrestrial roads, the most significant part of the traffic infrastructure. The deeper analysis of the current structure of the terrestrial roads, including their development, segmentation, and particularly the possibilities of how to influence their quality and safety are discussed in the theoretical part. The aim of the experimental part is to determine the actual safety of the terrestrial roads with respect to the current development of traffic accidents. Particularly, the impact of an informative radar speed indicators on the road safety is examined in details. The performed evaluation, carried out by analysis of the results obtained from driving speed measurements in two selected localities, has to confirm or refute the declared benefit of this informative radar speed indicator on the road safety. |
|
dc.description.department |
Ústav elektroniky a měření |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Bezpečnostní technologie, systémy a management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Security Technologies, Systems and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
57426
|
|
utb.result.grade |
A |
|
dc.date.submitted |
2021-05-17 |
|