dc.contributor.advisor |
Kašpárková, Svatava
|
|
dc.contributor.author |
Vodáková, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-15T22:43:23Z |
|
dc.date.available |
2010-07-21T08:57:18Z |
|
dc.date.issued |
2007-05-24 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/4598
|
|
dc.description.abstract |
Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny ve vzdělávaní. Školní hodnocení patří mezi oblasti, které jsou dlouhodobě podceňovány. Problematikou hodnocení v moderní škole se zabývám v této bakalářské práci. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř základních částí. První se zabývá hodnocením jako součástí výchovně vzdělávacího procesu. V druhé a třetí části popisuji funkce a metody hodnocení. Poslední, čtvrtá, naznačuje trendy ve vzdělávání a hodnocení ve světě. Praktická část, je částí výzkumnou. Pomocí dotazníkového šetření jsem provedla výzkum na 2. stupni ZŠ a zjišťovala, jak vidí problematiku školního hodnocení učitelé a žáci. |
cs |
dc.format |
63 s., 7 s. obr. příloh |
cs |
dc.format.extent |
602784 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.05.2009 |
|
dc.subject |
hodnocení
|
cs |
dc.subject |
funkce
|
cs |
dc.subject |
forma
|
cs |
dc.subject |
systém
|
cs |
dc.subject |
vzdělávání
|
cs |
dc.subject |
školní klasifikace
|
cs |
dc.subject |
sebehodnocení
|
cs |
dc.subject |
učitelé
|
cs |
dc.subject |
žáci
|
cs |
dc.subject |
evaluation
|
en |
dc.subject |
functions
|
en |
dc.subject |
form
|
en |
dc.subject |
system
|
en |
dc.subject |
education
|
en |
dc.subject |
school classification
|
en |
dc.subject |
self-assessment
|
en |
dc.subject |
teachers
|
en |
dc.subject |
pupils
|
en |
dc.title |
Hodnocení moderní škole |
cs |
dc.title.alternative |
The matter of evaluation in modern shool |
en |
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Hrbáčková, Karla |
|
dc.date.accepted |
2007-06-25 |
|
dc.description.abstract-translated |
Current curriculum reform in the Czech Republic is trying to reach complex changes in education, and educational school evaluation belongs into branches that are underestimated in the long - terms. I am dealing with the matter of evaluation in modern schools in this bachelor thesis. The theoretical part is divided into four basic sections. The first one is concerning the matter of evaluation as a part of pedagogically educational process. In the second and third part, there is a description of functions and methods of evaluation. The last but not least, fourth part, is indicating the trends in education and evaluation in the world. The practical part is also the researching part. A questionnaire was used for the research of 5th - 9th graders and the staff of elementary school to find out how is the evaluating problem seen by the teachers as well as the pupils. |
en |
dc.description.department |
Ústav pedagogických věd |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/101
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Secondary School Teachers' Training in Specialized Subjects |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Specialization in pedagogy |
en |
dc.identifier.stag |
6640
|
|
dc.date.assigned |
2007-02-23 |
|
utb.result.grade |
B |
|
local.subject |
druhý stupeň základní školy
|
cs |
local.subject |
hodnocení žáků
|
cs |
local.subject |
secondary school
|
en |
local.subject |
evaluation of school children
|
en |