Hodnocení moderní škole
Show full item record
No preview available
Title:
|
Hodnocení moderní škole |
Author: |
Vodáková, Michaela
|
Advisor: |
Kašpárková, Svatava
|
Abstract:
|
Současná kurikulární reforma v ČR usiluje o komplexní změny ve vzdělávaní. Školní hodnocení patří mezi oblasti, které jsou dlouhodobě podceňovány. Problematikou hodnocení v moderní škole se zabývám v této bakalářské práci. Teoretická část práce je rozdělena do čtyř základních částí. První se zabývá hodnocením jako součástí výchovně vzdělávacího procesu. V druhé a třetí části popisuji funkce a metody hodnocení. Poslední, čtvrtá, naznačuje trendy ve vzdělávání a hodnocení ve světě. Praktická část, je částí výzkumnou. Pomocí dotazníkového šetření jsem provedla výzkum na 2. stupni ZŠ a zjišťovala, jak vidí problematiku školního hodnocení učitelé a žáci. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/4598
|
Date:
|
2007-05-24 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 24.05.2009
|
Department:
|
Ústav pedagogických věd |
Discipline:
|
Učitelství odborných předmětů pro SŠ |
Grade for thesis and defense:
|
B
6640
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account