Self efficacy v edukačních souvislostech II.

DSpace Repository

Language: English čeština 

Self efficacy v edukačních souvislostech II.

Show simple item record

dc.contributor.author Gavora, Peter
dc.contributor.author Mareš, Jiří
dc.contributor.author Svatoš, Tomáš
dc.contributor.author Wiegerová, Adiana
dc.date.accessioned 2020-12-02T09:17:05Z
dc.date.available 2020-12-02T09:17:05Z
dc.date.issued 2020-12-02
dc.identifier.isbn 978-80-7454-949-6
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/45947
dc.description.abstract Monografie s názvem „Self efficacy v edukčních souvislostech II“ navazuje na monografii I. (Wiegerová, et. al., 2012). Sedm kapitol tohoto nového díla popisuje pole zkoumání vlastní vnímané zdatnosti (self efficacy) v širokých teoretických, historických a empirických perspektivách a ukazuje podstatu vnímané vlastní zdatnosti, její definice a dimenze. Autoři v monografii sumarizují rozsah odborné práce v oblasti self efficacy za posledních deset let, předkládají přehled klíčových zjištění a vysvětlují různé přístupy k objasňování tohoto konceptu. Zvláštní pozornost je v monografii věnována prezentaci výzkumů zaměřených na sledování self efficacy budoucích učitelů základních a mateřských škol. cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií en
dc.rights Bez omezení
dc.subject Vzdělávání učitelů en
dc.subject Profesní příprava en
dc.subject Pedagogické dovednosti en
dc.subject Pedagogický výzkum en
dc.subject Self-efficacy en
dc.subject socio-kognitivní teorie učení, vlastní vnímaná zdatnost, aktérství (agency), observační učení, triadický recipročný model A. Banduru, budoucí učitel, kvantitativní design zkoumání self efficacy, kvalitativní design zkoumání self efficacy, smíšený design zkoumání self efficacy cs
dc.title Self efficacy v edukačních souvislostech II. en
dc.type Book en
dc.identifier.doi https://doi.org/10.7441/978-80-7454-949-6


Files in this item

Files Size Format View
Self_efficacy_v ... souvislostech_II._2020.pdf 2.890Mb PDF View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account