Název: | Self efficacy v edukačních souvislostech II. |
Autor: | Gavora, Peter; Mareš, Jiří; Svatoš, Tomáš; Wiegerová, Adiana |
ISBN: | 978-80-7454-949-6 |
DOI: | https://doi.org/10.7441/978-80-7454-949-6 |
URI: | http://hdl.handle.net/10563/45947 |
Datum: | 2020-12-02 |
Vydavatel: |
|
Dostupnost: | Bez omezení |
Abstrakt:
Monografie s názvem „Self efficacy v edukčních souvislostech II“ navazuje na monografii I. (Wiegerová, et. al., 2012). Sedm kapitol tohoto nového díla popisuje pole zkoumání vlastní vnímané zdatnosti (self efficacy) v širokých teoretických, historických a empirických perspektivách a ukazuje podstatu vnímané vlastní zdatnosti, její definice a dimenze. Autoři v monografii sumarizují rozsah odborné práce v oblasti self efficacy za posledních deset let, předkládají přehled klíčových zjištění a vysvětlují různé přístupy k objasňování tohoto konceptu. Zvláštní pozornost je v monografii věnována prezentaci výzkumů zaměřených na sledování self efficacy budoucích učitelů základních a mateřských škol.
Soubory | Velikost | Formát | Zobrazit |
---|---|---|---|
Self_efficacy_v ... souvislostech_II._2020.pdf | 2.890Mb |
Zobrazit/ |