Self efficacy v edukačních souvislostech II.

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Self efficacy v edukačních souvislostech II.

Zobrazit celý záznam

Thumbnail
Název: Self efficacy v edukačních souvislostech II.
Autor: Gavora, Peter; Mareš, Jiří; Svatoš, Tomáš; Wiegerová, Adiana
ISBN: 978-80-7454-949-6
DOI: https://doi.org/10.7441/978-80-7454-949-6
URI: http://hdl.handle.net/10563/45947
Datum: 2020-12-02
Vydavatel: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Dostupnost: Bez omezení


Abstrakt:

Monografie s názvem „Self efficacy v edukčních souvislostech II“ navazuje na monografii I. (Wiegerová, et. al., 2012). Sedm kapitol tohoto nového díla popisuje pole zkoumání vlastní vnímané zdatnosti (self efficacy) v širokých teoretických, historických a empirických perspektivách a ukazuje podstatu vnímané vlastní zdatnosti, její definice a dimenze. Autoři v monografii sumarizují rozsah odborné práce v oblasti self efficacy za posledních deset let, předkládají přehled klíčových zjištění a vysvětlují různé přístupy k objasňování tohoto konceptu. Zvláštní pozornost je v monografii věnována prezentaci výzkumů zaměřených na sledování self efficacy budoucích učitelů základních a mateřských škol.

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit
Self_efficacy_v ... souvislostech_II._2020.pdf 2.890Mb PDF Zobrazit/otevřít

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet