Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Koksová, Lucie
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.available |
2019-07-04T09:11:42Z |
|
dc.date.issued |
2018-12-14 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/45814
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybrané společnosti. Tato práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretická část obsahuje literární poznatky z marketingu, marketingové komunikace a jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Praktická část se dělí na analytickou a projektovou část. Analytická část práce se zabývá stručným představením vybrané firmy, jejími komunikačními aktivitami a různými analýzami. Na základě těchto analýz je vytvořena poslední projektová část. Tato část obsahuje projekt na zlepšení marketingové komunikace této firmy. Tento projekt je podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
91 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
minipivovar
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
microbrewery
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Marketing Communication Improvement in Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pilík, Michal |
|
dc.date.accepted |
2019-05-27 |
|
dc.description.abstract-translated |
The main goal of this thesis is to create a project to improve marketing communication in selected company. The thesis consists of a theoretical and practical part. The theoretical part includes literary knowledges from the marketing, marketing communication and various tools of marketing communication. The practical part is composed of analytical and project parts. The analytical part deals with the brief introduction of the selected company, its communication activities and various analysis. Based on these analysis the last project part is created. This part includes a project to improve marketing communication of the company. This project is subjected to the cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
49103
|
|
utb.result.grade |
D |
|
dc.date.submitted |
2019-04-16 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account